Az alábbi tájékoztató szöveg került rá a 109-es autóbuszok menetrendi lapjaira lassan egy hónapja:
FIGYELEM! 2009. október 9-től a Margit híd felújításának ideje alatt a vonalon alacsonypadlós járművek nem közlekedhetnek.
Az ember a felújításai munkálatokat persze el kell viselje, nem ezzel van problémám. Az említett időponttól kezdődően a vonalon a 280-as csuklósok lettek mindennaposak, igaz, egyszer szerencsém volt 415-ös buszhoz is 109-esként, igaz hajnalban (kérdőjel egész nap ment-e). A Volvok eltűnésére választ ad a fenti, sárga háttérrel megjelölt felhívás, de a 435-ösök eltűnésére nem. A legnagyobb probléma a vonalon az, hogy a 16,5 m-es kocsik miatt nagyobb utaslemaradások vannak egész délután például a József körútnál Kőbánya irányában, mert a 18 m-es buszokhoz képest kisebb a befogadóképesség, a járatsűrűség pedig nem változott.
Nem tudok egyetérteni a busztípusok és -méretek össze-vissza keverésével. Csuklós helyett szóló buszt a megjelent 173E-s fotó mellett láttam már 55-ösként is stb. Miért a legforgalmasabb vonalakon kell SZÓLÓ kocsiknak közlekednie? Az 55-ösként közlekedő 260-asnál újra azt nem értem, ha már nincs kiadható elég csuklós kocsi, a járatpárból miért a nagyobbik forgalmira kerül a pót, lényegesen rövidebb kocsi? A 7E-173E és az 54-55-ös párból is pont a nagyobb forgalmúra volt muszáj 260-as?
Utolsó kommentek