Az elmúlt félévben többször változott a villamosok útvonala, menetrendje és típusai, mint az azt megelőző 20 évben. Aki tudta követni, hogy mi mikor és merre megy az már szerencsésnek mondhatja magát.
A 47-es villamosok pótlását ügyesen a 18-as útvonalára átvezetett, meghosszabbított 56-ossal oldották meg, így metrókapcsolat legalább jutott Budafoknak és Kelenföldnek villamossal is (az "is" a 233-as és a 103-as miatt keletkezett). A Batthyány térre vihették volna még, de ott már sok lett volna a 19-es és 41-esek mellé. A többletút többletjármű-igényét a 28-as vonal járműveivel oldották meg.
A 47-es és 49-esre a 4/6 vonalról "leselejtezett" Ganz-csuklósokat szánták, de tudtommal ahogy voltak korábban, azaz csatolva. Eltelt másfél év, a villamosok újra járnak, de szólóban. Ma sikerült negyedórán át várakozni a Deák felé a Fővám téren, mire jött villamos, kettő is.
A 28-as és 37-es járatok visszakapták Tátráikat. 28-asként azóta nem láttam ICS-t és TW6000-est sem, a 37-esen is csak Tátrákat láttam azóta. Én személy szerint a 47-esként a Tátrákat meghagytam volna, a 49-esen és a 37-esen pedig elegendőek lennének az ICS-k. De sebaj, Ők mindig okosabbak. Kár, hogy senki sem látja így rajtuk kívül...
Utolsó kommentek