Pontos idő

Közlekedem - tapasztalati blog

Közlekedem szinte minden nap. Közlekedek a fővárosban - de más nagyvárosokban is -, de rendszeresen vasúttal és Volánbuszokkal is (változatosan). Autózom is, amikor működik és/vagy amikor muszáj vagy olcsóbb, ritkábban azért, mert mondjuk kényelmesebb vagy gyorsabb. Ami itt található az a tapasztalat, mely napról napra folyamatosan bővül. Olvasható minden, amit épp átélek e téren, legyen az pozitív vagy negatív, követendő vagy elvetendő példa.

Kommentezés

Az előzetes moderációt kikapcsoltam, mert nem ülhetek állandóan a gép előtt. Szinte naponta ellenőrzöm, hogy volt-e kommentezés és figyelemmel kísérem a leírtakat. Kicsire nem adok, de ne a trágárság legyen a mérvadó, ne az legyen 90%-osan a komment alapja. Köszönöm.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

IndaFotó képek

Véletlenszerű IDÉZETEK

Friss topikok

RailJet

2009.01.20. 21:37 :: Közlekedésguru

Addig is úgy gondoltam, ideje valami újat feltenni. Így gondoltam megosztom élményemet egyik vizsgámra tartva, a RailJet fedélzetén utazva.

Mondanom sem kell, aki ezt a blogot olvassa már biztosan tudja, mi is az a railjet. Az ÖBB újdonsága, a három különszintű kényelemmel szolgáló Münchenig zakatoló, vagy inkább nem is annyira zakataló EC vonata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A külseje már tetszetős, lássuk milyen belülről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nézzünk a monitorra kicsit közelebbről, milyen információkkal szolgál:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leüllve és körülnézve amiket megtapasztalhatunk: minden két ülés között dugaszolóaljzat, széles asztal, melyből még kihúzható további toldat ha szükséges valaki számára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem, ez még mindig csak a másodosztály, az első és a komfortról még nem is beszéltem, bár sok vasutas "kollégám" szerint kényelmetlenebb az első osztályú ülés, mint a másodosztályé.

Utazás közben azért a kijelző is vált és több információval igyekszik szolgálni, minden megállóból elindulás után hangosbemondás is tájékoztat, igaz Kelenföld után is Kelenfölg következett a rendszer szerint egészen majdnem Tatabányáig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval azért elviselném minden nap a halberstadti kocsik helyett, főként mert 390-en plusszért megéri. 520-ért az IC sokkal gyászosabb minőséget nyújt. Igyekszem még képeket, hang- és videoanyagot is mellékelni, de ha valaki látta már, utazott már vele vagy épp tetszene neki is írja meg.

Mindenkinek fejlődőképes közlekedést kívánok lakókörnyezete körül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekedem.blog.hu/api/trackback/id/tr44892053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása